Венец от копчета

Здравейте!
Идеята за този венец видях преди много време някъде из нета. Много съжалявам , че така и не я запазих, но сега реших и аз да пробвам и ето какво се получи. Много съм доволна от резултата, мисля че стана много сполучливо.




Двете елши
Hobby Challenges (тук нека да кажа, че понеже златното ми е жълто, ако прецените, че не отговаря на правилата на предизвикателството веднага ще я махна)
Картичкофурии
Мър-Мяу
Card Mania Challenges


Усмивки
Рая

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 коментара:

Ani каза...

Прекрасна картичка! Много ми харесва идеята за коледен венец от копчета! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania!

Miss Emerald каза...

Картичката е великолепна! Венеца от копчета винаги и на мен ми е харесвал, а ти си се справила отлично с направата му. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges.
Весели и незабравими празници!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честито Рождество!!! Здраве, късмет и любов за теб и хората, които обичаш!
Картичката е чудесна, а идеята за венеца е наистина много свежа и оригинална!
Благодаря ти за това,че се включи в Хобипредизвикателство 28 , зададено от Хис!

Sue каза...

This is gorgeous. I love the way you have arranged the buttons and the colours are fabulous.
Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
Sue

Anelia каза...

Браво, Рая, страхотна картичка! Добре дошла при нас, мисля, че ще се забавляваш много и ще откриеш много нови приятели :-)

Чудесийки от хартийки каза...

И според мен се е получила много сполучлива! Цветовете много ми допадат, много е коледна и не смятам, че липсата на златно е проблем :) Благодаря, че участва в Хоби предизвикателство 28!

Публикуване на коментар